Konkurs na organizację Wiosennej Konferencji PTK 2026 - 2027 oraz 2028 i 2029
TERMIN SKŁADANIA OFERT 07.05.2025
§1
1. Polskie Towarzystwo Kardiologiczne organizuje doroczną Wiosenną Konferencję, która jest wydarzeniem edukacyjnym Towarzystwa.
2. Polskie Towarzystwo Kardiologiczne powierza organizację Konferencji lokalnym ośrodkom kardiologicznym, które współpracują z Zarządem Głównym, Komitetem Naukowym Kongresów i innymi strukturami Towarzystwa w celu zapewnienia odpowiedniej infrastruktury dla przeprowadzenia tego wydarzenia.
3. Termin organizacji Konferencji powinien mieścić się w miesiącu maju danego roku kalendarzowego.
4. Początek obrad piątek, koniec sobota.
5. Postępowaniem ofertowym zostanie objęta organizacja Wiosennej Konferencji PTK w latach 2026 – 2027 oraz 2028 i 2029– decyzją ZG PTK obie konferencje może organizować ten sam ośrodek.
6. Zgodnie z uchwałą Zarządu Głównego z dnia 15 kwietnia 2025 roku, maksymalna kwota przeznaczona na organizację tego wydarzenia nie powinna przekraczać 600 000 PLN z indeksacją kwoty wg stopy inflacji rok do roku. Ponadto zgodnie z decyzją ZG PTK, organizatorzy konferencji mogą się ubiegać o udział w zysku z organizacji konferencji w wysokości 20 %
§2
Infrastruktura powinna umożliwić sprawne przeprowadzenie Konferencji, a przede wszystkim umożliwić zrealizowanie jej programu edukacyjnego. Minimalne wymagania dotyczące miejsca prowadzenia obrad obejmują:
1. Minimum 3 sale konferencyjne o pojemności min. 150 osób.
2. Jedną salę powinny zapewnić możliwość uczestnictwa minimum 300 osób.
3. Każda sala musi być wyposażona w:
- Sprzęt audiowizualny zapewniający dobrą widoczność prezentacji z każdego miejsca sali i wysokiej jakości dźwięk i obraz w jakości HD (ekran, rzutnik multimedialny, wskaźnik, minimum: 1 mikrofon na mównicy, 2-3 mikrofony na stole prowadzących, 1-2 mikrofony do zadawania pytań z sali).
- Pomoc techniczną – 2 osoby na sali (w tym jedna dedykowana do obsługi sprzętu audiowizualnego).
4. Należy przygotować miejsce na pokój wykładowców („slide room”) z możliwością wgrywania prezentacji oraz pokój gości („VIP-room”).
5. Wydzieloną powierzchnię pod wystawę firm farmaceutycznych oraz producentów wyrobów medycznych.
§3
1. Organizatorzy powinni zapewnić bazę hotelową:
- Pokoje w liczbie zatwierdzonej przez Zarząd Główny dla wykładowców i gości konferencji.
- Baza hotelowa dla 300/400 dla uczestników Konferencji.
§4
1. Ofertę na organizację Konferencji mogą składać:
- Oddziały Polskiego Towarzystwa Kardiologicznego.
- Kliniki/Oddziały o profilu kardiologicznym.
2. Oferta powinna zawierać:
- Proponowane nazwisko Przewodniczącego oraz członków Komitetu Organizacyjnego.
- Szczegółowy spis sal (liczba miejsc, wyposażenie w sprzęt audiowizualny).
- Informację dotyczącą powierzchni wystawowej.
- Nazwę hotelu/hoteli sąsiadujących ze sobą dla zakwaterowania Gości i uczestników Konferencji, wraz z podaniem odległości tych hoteli od miejsca prowadzenia obrad.
Deadline zgłoszeń upływa w dniu 07.05.2025
Oferty należy kierować dwutorowo:
- na adres mailowy: zarzad.glowny@ptkardio.pl;
- oraz pocztą na adres:
Polskie Towarzystwo Kardiologiczne
Zarząd Główny
ul. Stawki 3 a lok. 1/2
00-193 Warszawa
z dopiskiem: „Konkurs na Organizatora Wiosennej Konferencji PTK 2026-2027” lub „Konkurs na Organizatora Wiosennej Konferencji PTK 2028-2029”
W imieniu ZG PTK,
Prezes Polskiego Towarzystwa Kardiologicznego